Košík je prázdný.

Často kladené otázky


Nákup tovaru


Spôsob platby


Doručenie zásielky


Zmena objednávky a ďalšie zmeny


Reklamácie


Ostatné


Nákup tovaru

Je možné si u vás objednať tovar iným spôsobom ako cez eshop?
Áno, objednávať môžete aj telefonicky. Najlepšie si je však tovar objednať priamo v našom eshope, pretože sa výrazne zníži pravdepodobnosť nejakej chyby pri vybavovaní Vašej objednávky.
Rád by som si tovar prebral osobne, musím si ho aj napriek tomu objednať cez e-shop? přes e-shop?
Áno, tovar je nutné objednať vopred cez eshop a vybrať si požadované vydajné miesto v sieti Zásielkovňa.sk
Dostanem k zakúpenemu tovaru aj daňový doklad?
Áno, ku každému nákupu dostanete vždy daňový doklad, na ktorom budú uvedené všetky náležistosti stanovené zákonom.
Dostanem k tovaru aj záručný list?
V prípade, že balenie neobsahuje záručný list, záručnym listem je potom daňový doklad od nás.
Prečo u niektorého tovaru klesá záruka pri nákupe na IČO?
Vďaka vstupu SR do EÚ začali aj pre naších zákazníkov platiť medzinárodné záručne podmienky spoločností, ktoré túto politiku presadzujú. Pokiaľ teda je na daňovom doklade uvedené IČO alebo DIČ klesá záručna lehota na dobu určenú výrobcom. Koncový spotrebiteľ (nie IČO) má samozrejme plnú zákonnú záručnu lehotu, teda minimálne 24 mesiacov a jeho práva nie sú s tým nijak dotknuté.
Je možné si produkt u Vás iba pozrieť?
Nie, nakoľko kamenú predajňu nemáme. Naším cieľom však je, aby ste nekupovali mačku vo vreci, preto dbáme na to, aby každý produkt bol skutočne a podrobne nafotený.
Môžem vrátiť zaslaný tovar ak mi nebude pasovať?
Áno, každý spotrebiteľ (nie IČO) môže vrátiť tovar do 14 dní od jeho zakúpenia.
Je možné si objednať tovar mimo SR?
Nie. Špecializujeme sa na predaj iba v rámci SR

Způsob placení

Chcem zaplatiť objednaný tovar bankovým prevodom, ako dlho to trvá a ako sa dozviem, že platba prebehla?
Platba bankovým prevodom vo väčšine prípadov trvá maximálne 2 pracovné dni od podania príkazu. O uskutočnenie platby sa v prípade objednávky cez internet dozviete v systéme po prihlásení do užívateľského rozhrania. Pre objednávky zadané iným spôsobom (telefonické objednávky, emailom a pod.) Nás prosím kontaktujte.
Potrebujem vystaviť zálohovú faktúru na mnou objednaný tovar, ako mam postupovat?
V tomto prípade je potrebné, aby ste nás o tejto skutočnosti informoval / a, môžete tak urobiť uvedením Vašej požiadavky v poznámke k objednávke, alebo ihneď po odoslaní objednávky pomocou e-mailu na adresu: obj@akubateria.sk. Obratom Vám zašleme zálohovú faktúru vo formáte PDF so všetkými náležitosťami. Túto zálohovú faktúru stačí už len vytlačiť.

Doručenie zásielky

Koľko zaplatím za dopravu?
Cenník prepravného sa zobrazuje v každom košíku, objednávke, ale najrychlejší prístup k nemu je hornom menu na pravej strane v časti DOPRAVA.
Ako sa dozviem, že mi bol tovar odoslaný?
Po každom vybavení a odoslaní zásielky vám je zasielany automatický email o vybvení vašej objednávky. Ak si nie ste istý či ste takýto email dostali, prihláste sa pod svojím účtom v našom obchode a v uživatelskej sekcii uvidíte všetky detaily, informácie a stavy vašej objednávky.
Pokiaľ chcete, aby vás kuriére ste si službu telefonické avízo priamo nevyžiadali (poznámkou v objednávke) , potom Zavolá mi prepravca pred dodaním zásielky?
Áno, před dodáním zásilky Vás bude kontaktovat doručovatel na Vámi uvedeném tel. čísle.
Je možné domluvit přesný čas doručení?
Ano, s doručovatelem si můžete domluvit přibližný čas předání. Ve vybraných místech probíhá doručování až do 21h.
Čo sa stane, ak v čase doručenia nebudem na uvedenej adrese?
V tomto prípade Vám prepravca zavolá, príp. zanechá odkaz na ktorý je potrebné reagovať pre dohodnutie iného termínu dodania. Na písomnom odkaze môže byť taktiež informácia o uložení zásielky v najblišiom depe, kde si môžete tovar osobne vyzdvihnúť. Zásielka je uložená v depe maximálne 10 kalendárnych dní. Ak vám poloha depa, alebo jeho diaľka nevyhovuje, kontaktujte depo alebo kuriéra na tel. čísle a poziadajte o opätovné doručenie vašej zásielky.
Môže za mňa prevziať objednaný tovar iná osoba?
Áno. Objednaný tovar môže prevziať ktokoľvek na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že má zásielku očakávať a bude mať patřičnú hotovosť.
Je možné si tovar pred prevzatím od prepravcu skontrolovať a pozrieť ?
žiaľ pozrieť a skontrolovať môžete iba neporušenosť obalu. Bohužiaľ obsah balíka ešte pred jeho prevzatím skontrolovať možné nie je. To však neznamená, že strácate právo na reklamáciu za prípadne poškodenie tovaru. Hlásenie takéhoto prípadu je potrebné nahlásiť priamo nám na info@akubateria.sk alebo telefonicky. Všetko ostatné vybavíme za vás.

Zmena údajov v objednávke a iné zmeny

Ako môžem stornovať svoju objednávku?
Storno objednávky môžete vykonať emailom alebo telefonicky. Vždy prosím uveďte číslo objednávky. Objednávka sa dá stornovať iba do momentu pokiaľ ešte nebola odoslaná k Vám!
Potrebujem zmeniť údaje na vystavenom daňovom doklade, ako mám postupovat?
Tákáto zmena je možná maximálne mesiac po vystavení daňového dokladu. V tomto prípade nás určite kontaktujte na obchod@akubateria.sk.

Reklamácie

Kde môžem uplatniť reklamáciu?
Reklamácie môžete uplatniť v autorizovanom servise výrobcu, alebo zaslať na našu adresu v Bardejove na ulici Miroslava Česelková, Laca Novomeského 13, Bardejov, SR. Odporúčame však, aby ste nám zaslanie takéhoto tovaru vopred oznámili mailom na reklamacne@akubateria.sk, alebo telefonicky. Spoločne tak predíjdeme možným komplikáciam s reklamovaním.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Vždy záleží od charakteru problému, vady a dostupnosti produktu. Zákonná lehota je 30 dní, avšak ak nám vašu reklamáciu a spôsob odoslania k nám vopred ohlasíte mailom na reklamacne@akubateria.sk potom vieme vašu reklamáciu očakávať a vybaviť omnoho rychlejšie. Vo väčšine prípadov vybavujeme takéto reklamácie už v prvých dňoch.

Ostatné

Kedy môžem nakupovať cez Váš internetový obchod?
Otváracia doba internetového obchodu nie je nijak obmezená. Svoje nákupy môžete uskutočňovať nonstop 24 hodín, nech už se jedná o pracovný deň, víkend, alebo sviatok.

Posledné nákupy

Odošleme do 6 dní Kedy mi bude tovar doručovaný?
Cena: 55,00 €

Kód tovaru: BW102977
Výrobca: BW
Záručná doba: 2 roky

Pred 9 dňami

Kúpil Jozef, Oščadnica

Produkt je skladem 2 ks Kedy mi bude tovar doručovaný?
Cena: 35,00 €

Kód tovaru: BW103161
Výrobca: BW
Záručná doba: 2 roky

Pred 83 dňami

Kúpila firma, Stupava

Odošleme do 6 dní Kedy mi bude tovar doručovaný?
Cena: 28,00 €

Kód tovaru: BW114687
Výrobca: BW
Záručná doba: 2 roky

Pred 130 dňami

Kúpil Vladimír, Opoj

Odošleme do 6 dní Kedy mi bude tovar doručovaný?
Cena: 55,00 €

Kód tovaru: BW102977
Výrobca: BW
Záručná doba: 2 roky

Pred 172 dňami

Kúpil Ivan, Ilava

Odošleme do 6 dní Kedy mi bude tovar doručovaný?
Cena: 36,00 €

Kód tovaru: BW103113
Výrobca: BW
Záručná doba: 2 roky

Pred 172 dňami

Kúpil Jozef, Levice

Odošleme do 2 dní Kedy mi bude tovar doručovaný?
Cena: 35,00 €

Kód tovaru: BW114124
Výrobca: BW
Záručná doba: 2 roky

Pred 172 dňami

Kúpil Edmund, Bardejov

Ok